Quin és l'últim restaurant que heu recomanat a un amic?
Enviat 22/04/2010 - 23:14
Precisament aquesta setmana, he recomanat un restaurant a uns amics que volien celebrar St. Jordi i els he recomanat un clàssic, amb una cuina de molt bona qualitat... Es "La Estrella", al Born, just en un lateral de l'Estació de França. Per més informació, feu clic aquí.
Enviat 26/04/2010 - 13:25
Enviat 29/04/2010 - 08:02
ôstres sí, a calella hi ha diversos restaurants força bonets, hi ha un que es diu La llar de foc, aprop de la platja, on fan carn a la brasa i cuina catalana en general.. Força bo per un migdia de diumenge en família. I ja més al centre crec que hi ha un argentí també molt concorregut
Enviat 11/05/2010 - 18:06
El darrer restaurant recomanat ha estat Germans Miquel´s de Cambrils. Fantàstic. S´ha de demanar el variat de peix. Gambes, escamarlans, sèpia, musclos ... i fregit, calamar romana, rap ...
Relació qualitat preu fantàstica, molt bon tracte i un lloc per repetir. Potser és que cada dia surto més escarmentat dels restaurants, però la veritat és que disfrutem amb el peix fresc de tota la vida, ben cuinat, ben tractat i ben servit.
Relació qualitat preu fantàstica, molt bon tracte i un lloc per repetir. Potser és que cada dia surto més escarmentat dels restaurants, però la veritat és que disfrutem amb el peix fresc de tota la vida, ben cuinat, ben tractat i ben servit.
Enviat 16/05/2010 - 14:53
Reitero lo que diu el comentari de Germans Miquel a Cambrils. La relació qualitat preu es una molt bona i la garantia de materia prima bona, és total. Quasi cal pensar-se recomanar-lo, doncs arribarà un moment es que serà impossible trobar taula en "temporada alta".... B)
Podeu trobar més informació si feu clic a meu_comentari
Podeu trobar més informació si feu clic a meu_comentari
Enviat 16/05/2010 - 15:38
Hola!
Jo l'ultim que he recomanat a uns amics és un que esta a blanes, es un restaurant familiar, en plan cadires de platja, estovalles de quadrets vermells, hi habia pasat pel davant un munt de vegades, però em pensaba que era un mes dels tipics xiringuitos que estan orientats al turisme dels que es sol dinar bastant malament, però per sorpresa meva la gran majoria dels clients eren gent del poble, els arrosos per a mi, dels mes bons de blanes, i el caldós amb llamantol el fan molt bé, les navalles (que son la meva perdició), sempre estan just al seu punt, amb la mida ideal, sucoses, i de gran qualitat. El preu tot i que te les vistes a sa palomera esta bastant bé, fan cuina mediterranea.
Es diu "Laia" i esta davant de Sa palomera.
Jo l'ultim que he recomanat a uns amics és un que esta a blanes, es un restaurant familiar, en plan cadires de platja, estovalles de quadrets vermells, hi habia pasat pel davant un munt de vegades, però em pensaba que era un mes dels tipics xiringuitos que estan orientats al turisme dels que es sol dinar bastant malament, però per sorpresa meva la gran majoria dels clients eren gent del poble, els arrosos per a mi, dels mes bons de blanes, i el caldós amb llamantol el fan molt bé, les navalles (que son la meva perdició), sempre estan just al seu punt, amb la mida ideal, sucoses, i de gran qualitat. El preu tot i que te les vistes a sa palomera esta bastant bé, fan cuina mediterranea.
Es diu "Laia" i esta davant de Sa palomera.
Enviat 18/05/2010 - 23:02
Avui mateix he recomanat al blog que tinc pels meus amics, un italià encantador. Es "Le cucine MANDAROSSO" on et pots sentir com a Itàlia, amb producte de gran qualitat. Podeu veure detalls del que ofreixen, fent clic a Le cucine MANDAROSSO
Connectar
Registrar
Ajuda